top3 -

Hemma igen

Tillbaka efter två veckor på Rhodos. Väldigt skönt att vara hemma måste jag säga. Har iaf haft det jättebra, men jag tycker att två veckor är lite förlång tid.. och roligast var det den veckan när Linus kom ner =) Kom hem igår kl 05.00! Planet blev försenat en timme..

Igårkväll fick jag äntligen träffa flickorna igen. Jag, Madde, Linda och Vicky satt nere vid grönaudden ett tag och sen kom det dit lite mer folk. Efter det åkte jag hem till Linus.

Gick hem redan strax efter sju imorse, kunde inte somna om efter att han åkt till jobbet.. och nu är jag konstigt nog jättepigg =D Idag ska jag äntligen åka och fixa mina naglar, sen får jag se vad jag hittar på. /Mickan

Här är lite bilder från Rhodos!
       
2007-08-06 @ 08:40:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91