top3 -

Söndag

Så var helgen slut, och även jag!
I lördags var jag, linda o vicky hemma hos mig och satt och kollade på sex and the city hela kvällen.

Igår kväll kom ea o josse hem till mig! Vi satt och snackade lite tills andra planer dök upp. Maskerad i brunna krog. Josse åkte hem, jag och ea hade tio minuter på oss att klä ut oss innan bussen gick. Det fick bli skidnördar..
Det var iaf riktigt trevligt där. Vid tvåtiden gick vi hem. Första gången jag gått ända från brunna. Mötte Tony på vägen och vi gick hem till Ea, och började spela kort. Sen blev klockan fyra och då ringde Mickan som äntligen hade landat på arlanda. Tänkte möta henne när hon kom hem, men vi somade istället.

Ikväll ska jag till alex med mormor o morfar, sen ska jag möta Mickan :) Vet inte vad vi ska hitta på..

/Madde
2007-08-05 @ 14:51:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91