top3 -

Dan före dan före dopparedan :)

Ligger i sängen och leker lite med datorn. Har inte orkat ta mig upp en. Eller jo, en gång, för att hämta mat. Mådde inge vidare alls imorse. Men jag antar att jag får skylla mig själv.. Mamma kom och hämtade mig vid två igår i jakan. Hade vart på Mp med Michan, Julia, Matilda och Camilla. Och innan det var jag på Alex med med alla andra. Trevlig kväll :) Men nu har Madde åkt :( Börjar bli lite nervös.. det händer mig alltid någonting hemskt när Madde inte är hemma. Och jag menar verkligen alltid! Ska bli kul att se vad som kommer att hända denna gång. Haha     

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Men ingen alkohol för min del iaf. Kanske bara ska vara hemma och ta det lungt, eller ta en promenad eller nått. Vi får se.. Nej nu ska jag ta och pallra mig till duschen hade jag tänkt! /Mikaela
2007-12-22 @ 15:34:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91