top3 -

JULAFTON

Och så var denna julafton nästan avklarad. Har firat hemma iår för en gångs skull, jätteskönt faktist! Övningskörde en stund på dagen också med Bibban. Har ätit väldigt mycket julmat och fått en massa roliga klappar. Jag fick pengar, kläder, smink, parfymer, dvd boxar, en jättemysig morgonrock, underkläder, hårfön, böcker, massa saker till min data, resvöskor och lite annat. Är jättenöjd :) Tomten kom förbi också.

Ont i halsen har jag fått också. Hoppas verkligen att det inte blir värre tills imorgon. För imorgon blir det Terrassen, brukar alltid vara en massa folk där på juldagen. Ska hem till mina kusiner på dagen och fira lite jul och sen ska jag hinna hem till Stefan vid sex innan vi drar upp till Terrassen.


Har också typ bestämt att jag ska följa med Madde och hennes familj upp till Åre v14. Tor-söndag! Ska bli riktigt kul. Nej nu ska jag fixa lite med mina nya saker och sen kolla på några avsnitt av Sex and the City. (En av boxarna jag fått idag). GOD JUL //Mickan.
2007-12-24 @ 22:21:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91