top3 -

Shopping :D

Åkte in till stan efter en väldigt låång dag i skolan med Linda för att shoppa lite. Blev iaf några tröjjor :) Sen hittade jag världens finaste väska som jag ska köpa nån dag i veckan! Sjukt vad glad man blir av att shoppa.. När affärerna stängde så åt vi ''middag'' på Espresso House. Som vanligt tog vi båda en Chai Latte med Scones. Förstår inte varför vi aldrig lär oss att man mår så sjukt illa efteråt.. Så grymt mycket socker!

Nu borde jag väll egentligen plugga men jag orkar verkligen inte.. är så sjukt trött. Blir nog sängen för min del snart. Får plugga mer imorgon istället antar jag. Och jag har verkligen inte direkt lite plugg den här veckan heller :( Är faktist väldigt skoltrött just nu. Det ska bli så skönt med jullov :D /Mikaela
2007-12-10 @ 23:41:23 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91