top3 -

Synd!

Dagen började med att jag övningskörde till min uppkörning. Har nämnligen kört upp idag. Efter att ha kört i ca 35 minuter var uppkörningen över och jag tyckte att det hade gått rikitgt bra. Men det tyckte tydligen inte hon. Jag hade för stel blick och bev därmed inte godkänd. Kändes lite tråkigt att missa på en sån grej? Men det finns ju inte så mycket att göra åt det. Får väll försöka igen..

Ikväll kommer Mickan å Ea hit och ska kolla på Idol. Tror bara att vi ska vara hemma här hela kvällen men man vet ju aldrig om något roligare dyker upp?

Imorgon kommer Sofia hit och så ska jag, hon och Ea plugga fysik. Gud vad vi är duktigt. Sen tänkte vi laga mat (eller beställa hem?) och sen får vi se vad som händer på kvällen, antingen blir det fysikboken eller något roligare? Känns kankse lite ambitiöst att sitta och plugga fysik på en lördagkväll?

/Madde
2007-12-07 @ 15:33:14 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia

hey! vad mycket fysik det blev.... Men jag klagar inte! ;)

2007-12-08 @ 19:48:41
URL:
http://wikberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91