top3 -

Igen!!

Var som det står på fest i bro igår där min mobil och mina busskort blev stulna. (Hade två busskort med mig klantigt nog) Fattar inte hur folk kan sno grejer från andra sådär!.. Har människorna inget samvete.. Aja det är ju iaf inte så konstigt att det är just min mobil som blev stulen, jag lyckas av någon konstig anledning aldrig behålla mina mobiler i mer än ett år. Detta är andra gången min mobil har blivit stulen på ett år och där i mellan har jag även lyckats förstöra den två gånger.. Hur klantig får man bli.. Såna som jag borde inte ha mobiltelefoner och om man ska ha en borde den vara fastklistrad på kinden så att man inte kan tappa bort den..

Nu har det iaf blivit ett officiellt skämt att om en mobil är borta så är det Linneas, det är ju kul att man kan roa andra iaf..:P

//Linnea
2007-02-10 @ 16:09:15 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91