top3 -

Lördag och dagen efter..

Mådde inte direkt superbra när jag vaknade imorse, men börjar bli bättre. Har dock fått ont i halsen nu. Kom hem vid fyra igår. Tror jag? Har suttit och kollat på resor med Bibban hela förmiddagen och det ser ut som om att vi ska åka till Rhodos eller Kreta i två veckor.. i hope so :)

Hade riktigt trevligt igårkväll. Var lite halvskakis början men det gick över. Efter att vi vart hos Stefan och Vicky hamnade vi hemma hos Matte. (Han bor typ granne med mig). Var rätt tråkigt till en början men sen blev det riktigt kul. Klädpoker och bodyshots ;D Glad att jag drog ut igår iallfall. Måste bara nämna att det blev lite för mycket av det goda för Lindas del! Så söt.. haha

Idag ska jag möta Vicky vid fyren kl 14.00. Och sen ska jag ringa Ea och hitta på nått med henne!
/Mickan
2007-02-24 @ 12:23:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91