top3 -

Måndag morgon..

Tänkte börja med att berätta lite om lördagen. På dagen var jag ute och övningskörde, gick dessvärre inge bra. På kvällen skulle jag och Ea på fest i Upplandsväsby. Hann dock vara på festen i ca 30 min innan min kära vän däckar. Fick släpa hem spyan i taxi ;D Lite tråkigt.. Sen blev min halsduk stulen också. Sjukt mycket man har blivit av med på sists tiden, men aja..

Och igår jobbade jag, var lite jobbigt att ta sig upp men det gick bra iaf. Mysig dag på jobbet =) På kvällen åkte jag, Linda, Madde och Ea in till stan och fikade på Café 60. Kom hem vid ett ungefär.. Juste, Vicky fyllde 18 igår också. Grattis!!!

Snart ska jag åka till jakan med mamma och Rickard. Ska fixa mina naglar och köpa en resväska + en mössa, och efter det ska jag åka in till stan med Rickard och kolla på ''en natt på museet'' =D Får se vad som händer ikväll.. Pussiluss
2007-02-26 @ 09:55:07 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91