top3 -

Måndag

Började skolan klockan åtta vilket betyder att jag gick upp klockan sex. Var ganska onödigt att vara i skolan med tanke på att jag inte gjorde någonting. Vi satt å snackade om helgen i tre timmar istället tills vi slutade klockan elva. Då gick vi till Ginos och åt lunch.


Sen åkte jag hem och gick upp till vårdcentralen för att kolla min fot (som jag stukade för ca tre månader sen) Hon sa iaf att jag skulle åka upp och röntga den imorgon och så fick jag tid hos sjukgymnasten. Så jag hoppas verkligen att den kommer bli bra nu..


Sen har jag inte gjort så mycket mer, var och spelade tennis en timme och snart ska jag gå ut på en promenad (som Mickan redan skrivit) med mina kära vänner :D


/Madde

2007-02-05 @ 19:30:52 Madde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91