top3 -

Och så var det måndag igen

Måndag igen.. Men en kort skoldag blev det iaf för min del :)
(Morgongens samtalsämne blev som förväntat Chabos och Jessicas fest i villa skoga)! Hade matte imorse och sedan håltimme fram tills min sista lektion kl 14.45. Då skulle jag ha tyska men jag orkade aldrig gå tillbaka till den, det är så sjukt tråkigt. Så nu sitter jag hemma. Ska gå och lägga mej en stund snart och sen skriva på mitt partiprogram som ska vara klart imorgon. Sen ikväll så ska jag ta en promenad med Madde och Ea :D

/Mikaela
2007-02-05 @ 14:56:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: HAHA!

hahaha mickan då! fan va häftg du är som skolkar tyskan din lilla fitta! ;D hahah mickan ska gå och "sova" ens stund, och de vet ju alla vad de betyder :P snuskiga lilla flicka !!

Kisses//Dave the cool mother fucker

2007-02-07 @ 23:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91