top3 -

Onsdag!

Dagen började med att jag och Ea möte Sofa, Sanja och Linn vid Brommaplan. Vi gick och köpte pizza och sen åkte vi hem till Linn. Vi skulle nämnligen titta på en film som vi håller på att jobbar med i engelskan. Det va trevligt :) Vid två åkte vi hemifrån Linn tillbaks till brommahallarna för att ha gympa.

Nu har jag precis ätit och snart kommer Ea hit. Vi ska fixa en sak till helgen :P och titta på alla bra tvprogram som går ikväll..

Två dagar kvar tills det är lov, och på fredag åker jag till Göteborg för att spela tennis. Sen har Mickan redan skrivit om lovets planer. Helt sjukt att det bara är 10 dagar kvar tills jag fyller 18 år :)

/Madde

2007-02-21 @ 17:39:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91