top3 -

Sjuk.

Idag är det onsdag och andra dagen som jag ligger hemma och är sjuk. Har fått den otroligt mysiga vinterkräksjukan.. men idag börjar det iaf kännas lite bättre. Imorgon borde jag orka med att gå till skolan, slutar ju redan vid halv tolv så.
Skönt att jag inte har nått prov eller så denna vecka så att jag inte kommer efter iallafall.
Bara två dagar kvar tills det mycket erfterlängtade sportlovet nu också :D hihi. Några planer har vi iallafall. Nu till helgen så fylller Vicky 18 och det ska firas med middag hemma hos henne. Sen på onsdag och torsdag ska jag, Madde, Ea och Linda bo hos min far i Stureby två nätter. Ska bli mysigt :)
Sen till helgen fyller MADELEINE 18 ÅÅÅÅÅR! Då bliré fest =D

Snart är vi alla 18. Ska bli sååå nice! Nu ska ja försöka äta någonting. Bye!
/Mikaela
2007-02-21 @ 13:30:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91