top3 -

Söndag

Idag har jag inte gjort någonting, vaknade vid nio för att Mickan skulle åka och jobba. Sen somnade jag om till klockan ett igen..

Helgen har iallafall varit helt okej. I fredags var jag, Mickan å Ea inne i stan och fikade, vi kom hem ganska tidigt och jag gick och la mig vid tolv, väldigt skönt.

Lördagskvällen började hemma hos Stefan med lite folk. Sen vid åtta gick vi upp till Villaskoga till Chabos och Jessicas 18-års fest för att träffa alla tjejer, och vid halv tio började folket komma. Kvällen var helt okej, men vid halv ett blev det lite kaos så alla var tvungna att gå. Då åkte vi vidare till en kille i Jakan. Och vid tre tog jag och Mickan nattbussen hem till mig.

2007-02-04 @ 20:01:53 Madde Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia

jag hade kul trots allt kaos ;)

2007-02-05 @ 20:42:53
URL:
http://wikberg.blogg.se
Postat av: Ea

Va bra att du hade kul. Haha, vad jag minns hade jag också kul =P

2007-02-07 @ 18:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91