top3 -

söndag

Hej!
Tänkte berätta lite om helgen. I fredags tittade vi på film (som Mickan redan skrivit)
igår kväll hade Linda 18 års party. Jag kom dit vid nio för jag hade haft match. Men alla verkade vara taggade när jag kom dit. Vid halv tio - tio kom massa folk. Lite oinbjudna gäster kom också.. =/
Festen var helt okej med mycket blandat folk. Vid halv ett var jag tvungen att dra hem eftersom jag skulle upp sex nästa morgon för att ha match i Danderyd.

Känns som om jag håller på att bli sjuk, men det är ju inte så konstigt eftersom Ea inte heller är helt frisk.. Men vi ska iaf åka och jobba nu.. Sen blir det Kemi hela kvällen.. =/

/Madde
2007-02-18 @ 13:13:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart i danderyd hade du match?
Bor nämligen i Danderyd!

2007-02-18 @ 23:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91