top3 -

Söndagsfika!

Hej!
I fredags åkte jag till Göteborg för att spela SM. Fick kanske inte den bästa lottningen, men så blir det ibland. Åkte ut första matchen så på lördag åkte jag hem igen. Kom hem väldigt sent på lördag kvällen.

Idag har jag iaf vart och jobbat med Ea och snart ska jag äta middag. Sen ikväll ska jag åka in och fika i stan med Mickan, Linda och Ea. Ska bli vädligt trevligt eftersom jag inte träffat varken Mickan eller Linda på hela veckan tror jag?

Imorgon börjar lovet på riktigt. Har ganska mycket planer för lovet.
Imorgon ska jag och Ea antagligen hem till Filip och hälsa på :P
På tisdag fyller mormor 80 år så då ska hon ha fest, haha.
Förhoppningsvis blir det så att vi bor själva hos Mickans pappa onsdag till fredag.
På fredag blir det tjejmiddag + fest i upplandsväsby, ska bli jätte kul.
På lördag fyller jag äntligen 18. Blir antagligen middag och sen fest.
Ser ut som om lovet kommer bli riktigt bra!

Nu ska jag ner och äta middag. / Madde
2007-02-25 @ 18:11:46 Madde Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda

Måste säga att ni är duktiga på att skriva tjejer:) Trodde jag aldrig...att det skulle hålla mer än en vecka;) Haha, pussar!

2007-02-26 @ 01:13:39
URL:
http://dolceseventeen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91