top3 -

Tisdag

Idag har jag haft en ganska rolig skoldag för ovanlighetens skull.
(Bortsett från världens jobbigaste huvudvärk som vägrar att försvinna)!
Idag var första dagen som vårt riksdagsrollspel började, lite kul... Och Sebbe var ett riktigt bra språkrör trots allt!

Fick sluta kl två istället för kvart över fyra, så det var skönt.
Efter skolan tog jag det bara lungt och sov några timmar. Men jag har fortfarande ont i huvudet och så kan jag inte sova :(
Funderar faktist på ifall man kanske ska stanna hemma imorgon från skolan? Orkar verkligen inte gå ifall jag inte mår bra. + att både Linda och Stefan ska vara hemma imorgon och inte gå på tyskan. Skulle vara skönt att sova ut och få lite Naturkunskap gjord.

Gud vad jag längtar till Åre nu. Och det bästa av allt är att det inte är långt kvar!
Det är två månader exakt kvar imorgon. För er som inte vet så har jag, Madde, Ea, Linda, Viktoria och Linnea hyrt en lägenhet uppe i Åre över påsklovet. Vi åker den 8:e April, samma dag som den sista av oss tjejer (Ea) fyller 18 =D

Nej nu ska jag försöka sova. Börjar nog bli lite trött trots allt.
Godnatt /Mickan

2007-02-07 @ 00:48:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91