top3 -

Tisdag

Vaknade halv åtta och gick upp till sjukgymnasten och fick lite övningar för min fot. När jag kom hem väckte jag Ea som låg och sov. Vi satte oss och pluggade matte typ en timme men sen fastnade vi på ett tal och bestämde oss för att åka in till stan och shoppa istället. Skulle leta present till Linda, men vi hittade inte så mycket.

Började skolan halv ett och slutade fem.. Har inte gjorde så mycket mer idag. Pluggade lite matte när jag kom hem men det blev inte så mycket. Sen kollade jag på DH, som började idag :)

Ska gå och lägga mig nu så jag orkar upp imorgon, ska vara i Brommahallarna halv nio imorgon.

God natt /Madde
2007-02-13 @ 22:29:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91