top3 -

Tråkigaste dagen på läääänge

Måndag igen och det har vart en riktigt lång och tråkig skoldag. Slutade kl halv fem och jag var tvungen att se på samma ''konsert'' två gånger irad. Skitkul...
Större delen av dagen satt jag och deppade med sjuka Linda som fyller 18 ihelgen. Det kommer nog bli rätt mycket folk på hennes fest :) Hoppas det blir lyckat! Det skulle verkligen behövas just nu.. Ikväll har jag bara pluggat. Har en massa plugg till imorgon men nu har jag gett upp. Fattar ändå ingenting av naturkunskapen, men motionen är klar iaf!

Imorgon får jag en ny (tillfällig) mobil som bibban ska köpa åt mej, som Sebban ska få sen när jag bestämt vilken jag vill ha. Och från och med onsdag så kommer jag att ha mitt gamla abonnemang igen, vilket betyder att jag kommer att ha samma gamla nummer som jag haft förut. Skönt det iaf =D
Imorgonkväll ska jag nog åka in till stan och äta middag med David, och efter det kolla på hans nya hus!

Nu blir det te och mackor. Ska sitta vaken tills Sex and The City börjar =D Har lite sovmorgon imorn iaf, börjar kl 10.00.

/Miiiickan

2007-02-12 @ 22:25:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91