top3 -

Båstad!

Efter två händelserika veckor i Båstad är jag nu hemma.

Har haft det riktigt bra med det är alltid skönt att komma hem :) Tennisveckan blev inte riktigt som man hade tänkt mig, men den blev ändå riktigt bra tilslut! Ea som råkade cykla omkull och slog ut tänder blev tvungen att åka hem tidigare och Mickan mådde inte jätte bra i slutet av veckan. Men jag och Linda hann iaf med att va på både Madison och Pepes! :) Vädret kunde ha varit bättre, men sånt är livet!



Nu är det ca en månad kvar på lovet och jag har inget inplanerat, ganska skönt! Men det känns som att tiden bara komme gå..

Snart ska jag iaf ut och möta Mickan :)
2007-07-18 @ 18:29:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91