top3 -

10 dagar kvar! =D

Nu är det bara tio dagar kvar tills jag, Madde, Linda och Ea ska åka till Sunny Beach. Ska bli så himla kul! Just nu ligger jag hemma (som vanligt) på en lördagskväll med min familj och är sjuk. Som vanligt var väl att ta i, men tre helger måste jag väl ändå ha legat inne nu? Sjukt tråkigt... Har fått ont i hals och öron igen, dock inte lika ont som förut. Hoppas på att kunna gå till skolan på måndag och framförallt på onsdag när det är dags för vår skola att ha skolavslutning!

Ikväll serverar Madde och Ea på Marias 25-års fest och Linda har vart på Luncans mottagning, medans jag sitter och kollar på lite kläder på internet. Ska nog beställa tre toppar + en bikini från Asos.com. Hittade faktist ganska mycket fina grejjer dära... Herregud, jag börjar bli som Linda! :O

Nu ska jag gå ner och dricka te och kolla ifall det går någon bra film på tv. /Mikaela
2007-06-09 @ 22:14:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91