top3 -

Sommarlov imorgon

Och så var det bara en vecka kvar tills vi åker, känns lite overkligt faktist. Har precis skrivit ut våra flygbiljetter..
 
Idag hade jag tänkt att gå till skolan men då fick jag reda på att vi är lediga. Kanske var rätt bra iaf för jag är verkligen jätteförkyld.. hur jobbigt som helst. Vaknade typ fyra gånger inatt igen. Hoppas verkligen att jag blir frisk snart! Jobbigt att vara sjuk sen i värmen.

Igårkväll tog jag en promenad med Linda och vi hamnade nere på grönaudden, där det var rätt mycket folk. Vi spelade kubb (jag och Linda vann =D) och sen gick vi hem för att det var så kallt.
 
Imorgon är det skolavslutning =D Får se om jag verkligen ska gå, är så sjukt förkyld. Men vi får se.. Vore såklart kul att gå!

Nej nu ska jag äta glaaaaaaass.. :P

/Mikaela..
2007-06-12 @ 11:19:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91