top3 -

Utgång? :D

Idag är det fredag och åtta dagar kvar tills jag fyller 18! Så underbart :D Ikväll ska jag, Madde, Ea och Linda gå ut på Claras! (Om vi kommer in) Jag och Ea har lånat Vicky och Linda/Chabos legg. Hoppas verkligen att det funkar!
Vore så typiskt att åka fast nu när man är så nära.. Imorn ska vi fira Josefina som fyller myndig! Blir middag hemma hos henne.

Lovet vart rätt lungt med fest på helgerna.. I fredags förra helgen var jag, Stefan, Ea och Madde på fest hos Jenny i upplandsväsby! Trevligt :) Sen på lördagen fyllde vår kära Madeleine år. Började med middag hemma hos henne, sen förkrök hos kim och efter det blev det lokalfest i Tibble. Martin fyllde 18! Haha shit vad mycket födelsedagsfirande..  Nej nu ska jag duscha och kolla på Smallwille. Håller tummarna för ikväll =D /Mikaela

2007-03-09 @ 14:21:48 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Josefina ;D

Lycka till ikväll tjejer :D (L)

2007-03-09 @ 14:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91