top3 -

Vi lyckades!

Haha, somsagt så var vi på Claras, var riktigt kul faktist. Min första gång ute på krogen! Måste säga att det var riktigt lätt att komma in, vakterna kollade inte noga alls! Något irreterande var att KLANTIGA jag glömde min mobil på nattbussen. Det gör man ju inte? Kom på det precis när bussen åkte sin väg såklart. Men men. Ska nog aldrig mer ta med mig mobilen på fest igen. Jag klarar ju tydligen inte av det :P

Snart ska jag iaf åka till Kista för att köpa den tredje mobilen denna månad. Blir nog den sista jag får. Haha.
Sen ikväll blir det till att fira Jossan :D /Mickan
2007-03-10 @ 14:39:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda

vad fin design ni har fått:D

2007-03-13 @ 19:31:36
URL:
http://dolceseventeen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91