top3 -

Fredaaag!

Försov mig imorse, så tänkte att jag lika gärna kunde sjukanmäla mig och vara hemma :P Hade ändå ingenting viktigt idag så! Är lite sur på vädret.. När jag vaknade så var det jättefint men nu är det jättemycket moln! Tråkigt. Jag som hade tänkt att sola...

Igårkväll var vi tjejer på AloeVera kväll med våra mammor hemma hos Linda och Laila :D Trevligt! Vi köpte iaf några krämer och Aloe-vera-drickan. (Som vi allihopa ska börja dricka nu).

Ikväll vet vi inte riktigt vad vi ska göra. Men förmodligen så ska vi iallafall åka in till Kungsträdgården på uteserveringen och ta ett glas.. eller två ;D Kanske utgång sen men vi får se. Och imorgon ska jag åka till Åkersberga och fika med min kära kusin Jasmina =) Ska bli kul.
//Mickan


2007-05-04 @ 11:49:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91