top3 -

Måndag

Gick upp vid sex imorse för att ta sju tåget till skolan. Skoldagen gick väldigt snabbt, slutade vid elva. Gick och spelade tennis en timme och åkte sedan hem..


När jag kom hem satt Mickan och jag och snackade om sunny beach när vi ploötsligt kommer på att resan skulle varit betald för sex dagar sedan, fick väldigt mycket panik. Ringde till fritidsresor och dom sa att om vi betalade idag så skulle de fungera, plus att jag fick fråga om vårt bokningsnummer (som vi tappat bort) Hon i telefonen lär ju undrat vad vi var för några :P Men nu löser det sig iaf!

Nu ska jag försöka plugga lite matte och sen ska jag gå ut och gå med Mickan.

/Madde
2007-05-14 @ 19:16:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91