top3 -

Och så var det fredag igen ;)

Fredag idag. Hade två inställda lektioner idag så jag fick sluta kl elva. Skönt! I onsdags fikade jag med David på espresso, trevligt =) Och igår var jag på den där kris-grejen med skolan, rätt intressant. Efter det åkte jag och träffade Madde och Ea. De hade typ fyra timmars hål så vi käkade lunch på Ginos tills dom började igen. Efter det gick jag och kollade lite i affärer tills Linda kom och vi kollade på min supersnygga väska som jag ska köpa! Haha.. Det blev iaf en Chai Latte på espresso sen =)

Ikväll blir det först lite tjejkväll hemma hos Ea och sen kanske GC eller nått bara, får se. Ska nog ta det rätt lugnt iaf! Kanske sova hos pappa också ifall han skulle bort.

Jag och Alex räknade ut att det BARA är 15 riktigt skoldagar kvar nu. Ofattbart med underbart ;D Har två projektarbeten och ett prov kvar sen är allt klart typ! *Wiiiiiiiiihoooo*
2007-05-11 @ 12:50:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91