top3 -

Skiva

Skivan igår blev riktigt lyckad faktiskt :) Även fast vakterna var lite halv konstiga :P Fast jag fick ju ifs 20 kr av dom så jag ska väll inte klaga. Strax efter tre beställde jag, Linda och Ea en taxi till Sundbyberg. Vi skulle nämligen sova hos min syster. Så när vi kom dit vid halv fyra hade hon bäddat åt oss och vi somnade direkt.

Vaknade vid halv tolv och mådde inte toppen. Då gick vi ner till ett fik och satte oss och åt frukost, jätte mysigt. Tog en sväng förbi Lindas pappas affär också och sen åkte Linda hem. Jag och Ea gick tillbaks till lägenheten och la oss och sov i tre timmar. Sen kom Maria hem och vi åt middag och sen drog vi hem.

Nu är jag helt slut och ska gå och lägga mig! godnatt...

2007-05-29 @ 22:33:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91