top3 -

Snart lov..

Så var helgen över. I fredags skulle jag och Mickan ut och gå men det slutade med att vi satt "bakom spåret" haha, hela kvällen och när vi sedan tittade på klockan hade vi tydligen suttit där i tre timmar, tiden går snabbt när man har mycket att prata om :P Men det var iaf skönt att ta det lugnt eftersom jag skulle upp tidigt nästa dag och Mickan var ju typ sjuk också.

I lördags var vi hemma hos Linda, ganska lugnt där! alla var typ jätte trötta så vi satt och spelade kort och tog det lugnt. Sen drog jag och Ea upp till centrum för att kolla läget men även där verkade det vara ganska lugnt så vi drog hem istället.

Så nu är det måndag igen. Känns så skönt att det börjar närma sig sommarlov nu. Inte alls långt kvar. Endast tre riktiga skoldagar kvar..

Ikväll ska vi på studentskiva, som faktiskt bestämdes alldeles nyss. Men det ska bli riktigt kul faktisk :)

Men nu ska jag åka över till Ea och försöka skriva ihop våran labbrapport  =/


/Madde

180490-76


22 dagar kvar ;)
2007-05-28 @ 11:37:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

+ till madde som skrivit! haha

2007-05-28 @ 11:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91