top3 -

Valborg

Och så var det maj. Vilket betyder att vi får sommarlov nästa månad, helt sjukt. Igår käkade jag och Linda middag med min familj på en resturang på Kungsholmen. Trevligt =) Sen mötte vi upp resten utav tjejerna på centralen och drog till Mera. Det var faktist roligare än vad jag hade förväntat mig. Men vi tog ändå sista tåget hem till Kungsängen för att sedan gå till Terassen. Kul där med, rätt mycket folk. Jag, Linda, Tony och Ea tog iallafall bussen hem till Ea och sov där.

Idag ska jag bara slappa.. är rätt trött. Man borde väl kanske plugga lite också antar jag. Fast en promenad med Vicky ska jag nog orka med iaf. /Mikaela
2007-05-01 @ 13:24:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91