top3 -

En ny vecka börjar..

Och så var helgen slut...
Fredagskvällen var riktigt trevligt :) Annars har jag varit i Norrköping hela helgen och spelat tennis. Så nu är jag helt slut. Borde verkligen ha pluggat i helgen men det blev inte så.

I veckan blir det plugg sen var det ju planerat att vi skulle ut på onsdag, men det verkar ju inte bli av eftersom alla ska på Sverige matchen på råsunda. Vore ifs väldigt kul att dra dit, men vi får se hur det blir med det :)

Nu ska jag gå och lägga mig, haha klockan halv nio! Men så trött är jag faktiskt!

Godnatt!
2007-11-18 @ 20:39:23 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hoppas du haft en toppen helg =)

2007-11-18 @ 21:01:32
URL:
http://ciline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91