top3 -

Händelserik dag..

Hade en genomgång på hela tjugo minuter idag i skolan, utan närvaro.. nödvändigt! haha. Sen har jag bara övningskört en stund och gått en promenad med Vicky. Börjar nästan bli lite långtråkigt med så lite skola, men rätt skönt på samma gång. Imorgon är det iaf äntligen fredag :D Då lär det ju iaf hända någonting kul. Vet inte riktigt hur kvällen ser ut än.. men blir nog förmodligen Idol först hemma hos Stefan som är ensam hemma hela helgen. (Inte så ovanligt ifs..) Funtar på att bo där iaf en natt, kanske två men får se hur de blir med det!  Nej nu ska jag städa mitt rum och sen sova. Måste ju vara utvilad inför morgondagen. Har ett seminarium från kl 10.20-10.40! Det ända jag ska göra på hela dagen ;D /Mickan
2007-11-08 @ 22:56:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91