top3 -

Kemidag

Kom nyss hem från Solna centrum, blev en mycket lång dag idag. Började med att vi samlades i brommahallarna för att ha idrottsdag, det var väl sådär. Gick dock inte så bra för vårat lag.
Vid tolv när vi slutade åkte jag, Sofia och Jennie till Solnacentrum och åt på donken. Sen gick vi vidare till espresso house och satte oss och pluggade kemi i ca fyra timmar. Även Ea kom dit lite senare. Vid fem kände vi att vi inte orkade mer så då tog jag och Ea bilen hem till kungsängen, första gången jag åkte med henne, det gick rikitgt bra bortsett från att vi inte var så bra på att hitta.


Vet inte om jag orkar plugga så mycket mer nu, helt slut i huvudet.


/Madde

2007-11-06 @ 18:45:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91