top3 -

Mindre än en månad kvar till jul :)

Ja, det är faktiskt mindre än en månda kvar till jul. Tiden går så snabbt och jag kan inte riktigt fatta att det är december om några dagar. Fast svårare att fatta är det nog att det bara är en termin kvar till studenten.. :)

Idag hade vi labb på universitetet i tre timmar, sen åkte jag och Sanja och åt på mixture :) Tillbaka till skolan vid två för att sluta vid fem. Hemma klockan sex då kom Caroline, Josefine och Julia och åt middag hos oss.
Sen gick jag in till Caroline och lånade lite kläder tills imorgon ;)

Imorgon ska vi nämligen på kryssing :) Båten åker 20:10 på kvällen och kommer tillbaks 23 timmar senare ;)
Nu ska jag öva på mitt tal (som jag ska hålla imorgon) en sista gång, sen ska jag gå och lägga mig!

godnatt! /Madde
2007-11-26 @ 22:43:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91