top3 -

Sjukt

Har vart en helt okej dag i skolan idag. Hade mentorssamtal imorse och allt gick bara bra :) Efter skolan övningskörde jag en liten stund och sen tog jag en promenad med Vicky. Ska nog gå och lägga mig snart.. Har vart riktigt trött i flera dagar nu.

Så jävla sjukt.. igår när jag var påväg hem från skolan stod det massa polisbilar och en ambulanshelikopter utanför skolan. Var ju en rekor på källskolan som hade blivit knivhuggen. Så jävla störda människor det finns!

Imorgon är det ialla fall äntligen fredag och på kvällen ska vi upp till Terrassen. Ska ju vara ''gymnasiefest'' där imorgon. Så lär ju bli rätt mycket folk! Ska bli riktigt kul faktist. /Mickan

2007-11-29 @ 21:05:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91