top3 -

tråkigt

Jag orkar inte vara sjuk längre. Så trött på att bara vara hemma och göra ingenting, har inte heller någon ork till att göra någonting. Vaknade klockan tolv, kollade på tv tre timmar, sov tre timmar igen, kollade på tv tre timmar. och nu ska jag snart gå och lägga mig! vilken rolig dag!

Sen så ska ju jag och Ea upp till bergaskolan imorgon och träffa en lärara för att fixa lite med vårat projektarbete. Det skulle vi verkligen behöva göra imorgon, så jag får väll se hur jag mår. Kankse orkar gå upp dit, tar ju antagligen inte så långt tid.

I helgen är det sista seriematcherna som jag nu kommer att missa plus att alla ska ut på lördag, vilket jag också kommer att missa! Är iaf väldigt glad att vi bokade kryssningen på onsdag nästa vecka, för den ska jag iaf inte missa ;)

/Madde
2007-11-22 @ 21:50:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91