top3 -

LOV!

Äntligen fredag och lov! Kom nyss hem från skolan, hade avstämning med Maria och en förelsäning. Var bara jag och Matissa från vår grupp så vi bestämde oss för att strunta i den sista föreläsningen, ändå ingen närvaro ju. :P

Ikväll ska jag och Michan till Pgs och sen får vi väl se vart vi hamnar :D Inga planer för resten av lovet, än.. Förutom att jag ska på bio med min lillebror på tisdagen och till doktorn på torsdagen! Och sen så är det ju Halloween också :) Dock lite oklart vad som händer då just nu..

Nu ska jag rensa min garderob och städa rummet lite, har ändå inget annat att göra så lika bra att få det gjort! /Mickan
2007-10-26 @ 11:59:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91