top3 -

och så var det söndag igen..

Helgen har faktist varit riktigt bra. I fredags åkte jag och Madde in till jakan med Michan, Sara och Matilda för att föra på Pg =) Det var trevligt och vi planerade lite inför halloweenfesten! Ska bli så kul :D Efter det åkte vi till Kungsängen och det fick bli GC en stund.

Igår, lördag, blev det bara sova hela dagen.. hehe.. Sen på kvällen åkte jag till Nacka och hyrde film med David =) Såg sista Beckfilmen! Den var bra. Idag har jag vart och jobbat med Madde en stund på hennes pappas jobb i sumpan och snart ska jag ut och gå med Linda och sen med Jonas.

Imorgon är det äntligen dags för projekt start, ska bli så skönt! Fyra veckor utan vanliga lektioner.. nästan iaf, har bara droger, franska och idrott som vanligt. Ska iaf åka till Kista imorgon med klassen. Vet inte riktigt vad vi ska göra men blir väl säkert nån slags föreläsning som start på projektet!

/Mickan

2007-10-21 @ 16:27:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91