top3 -

För bra för att vara sant?

Idag är det måndag och jag är ledig från skolan idag :D Har precis försökt att plugga lite matte men hamnade här istället...
 
Har fått reda på att min pappa ska börja bo i Åkersberga igen. Vilket betyder att lägenheten på söder kommer stå tom. Jag, Madde, Linda och Ea kommer väl så gott som att flytta in där i 6 månader :D Kommer bli så himla kul! Bara ca två månader kvar tills dess :) Resvägen till skolan är väl inte direkt den bästa, men det är värt det ;D Madde och Ea kommer ju få det närmare eftersom att de går på jensen.

Idag ska jag bara slappa :D Försöka plugga lite matte och träffa flickorna ikväll. /Mikaela
2007-09-03 @ 13:56:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91