top3 -

Helgen..

I fredags började vi hemma hos Ea och fortsatte senare till Terassen. Blev en lite konstig men lyckad kväll :) Sov hemma hos Ea och vid tolv på lördagen träffade vi Madde och gick till Tibble Pizzeria o åt varsin kebab! :P

Igårkväll blev det lugnt... jag, ea, linda, madde, luncan, tony och jossan kollade på film hemma hos Simonsson. Kollade på Turistas och Wallander. Båda var mycket bra :)

Kom hem från Linus för en liten stund sen och ska snart ut och gå med mamma. Efter det ska jag åka hem till min farmor och träffa pappa.. Får se om jag sover där eller om jag åker hem senare ikväll. Har iaf aktivitetsdag imorgon och vi är lediga :D:D:D Så skönt. Och speciellt eftersom att måndagarna är så hemska.. går från halv nio till kvart i fem! :(

/Mickan
2007-09-02 @ 13:10:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91