top3 -

Dagen efter ute i solen

Vaknade för ca en timme sen, mår verkligen inte bra. Ligger ute i solen och leker lite md datorn :) Hade jättetrevligt igår på skivan som var på Riddarkällaren. Lokalen var dock inte den bästa enligt mig. Tog taxi till sumpan för att hämta mina grejjer (som låg hos maria, där vi hade förat) och sen tog jag en taxi hem till Kungsängen. Tänkte att jag skulle lyckas ta mig upp till vårt studiebesök om jag sov hemma, men oj så fel jag hade.. Så det blev alltså ingen skola för mig idag.

Jag borde verkligen inte sitta här just nu, skulle behöva plugga körkortsteori.. Men jag är verkligen inte i tillstånd för det just nu. Får ligga kvar här tills jag mår bra igen och sen kan jag plugga! /Mickan
2008-04-24 @ 13:28:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91