top3 -

Debuten!

Hejsan allihoppa! Nu har jag äntligen tagit mod till mig och gått in för att göra succé, nej jag skojar bara! Jag är jätteglad över att få komma med i bloggen. Känner mig väldigt välkommen då det VACKRASTE kortet på mig ligger uppe lite längre ner på sidan... men eftersom jag e här nu så kanske jag kan ändra det...?

Det känns ju som att jag borde ha något bra att säga såhär första gången men det har lixom inte riktigt kommit till mig. Under min dag har jag haft fullt upp med att fixa saker till vår skiva och skriva tal och lite så. Biljetter finns fortfarande att köpa för den som vill ;) Man måste ju göra lite reklam för sig när man kan (a)

Men simma lugnt så länge så lovar jag att återkomma! :D
2008-04-28 @ 17:51:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91