top3 -

En trevlig tisdagskväll!

Jag och Mickan tog bilen för att utforska Kallhälls alla sidor, haha ;) Åkte även förbi donken för ett besök på sju minuter, blev en glass! Sedan fortsatte färden mot Vicky där DH hade prämier, dubbelavsnitt! Mickan kom med den fantastiska ideen om att prata engelska hela kvällen. Kankse för att jag råkade nämde att jag skulle få ett telefonsamtal av en coach från USA imorgon. Hon måste nog ha tyckt att det vad dags att börja öva lite redan kvällen innan ;) haha. Men det var kul.
Sen fortsatte även övertalningen om att Vicky ska hänga med oss till Ayia Napa i sommar. Så Vicky om du läser detta; Du har inget val!!!

Nu ska jag lägga mig och sova med kemiboken framför ögonen, väldigt kul ;)

godnatt! /Madde

2008-04-15 @ 23:20:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emma

fin blogg

2008-04-15 @ 23:25:17
URL:
http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91