top3 -

;)

Man blir så glad av vädret. Äntligen börjar man få lite sommarkänsla :) Igår låg jag, Mickan och Linda och solade på min tomt hela dagen, riktigt mysigt faktiskt!

Idag är det iaf måndag. Alltid lika jobbit att ha en hel skolvecka framför sig. Men gick bara tre timmar i skolan idag så det var ganska skönt. Jag och Ea tog bilen när för att hälsa på lite i UBG efter lunch. Sen drog jag hem ett tag och lite senare tog bilen till Vicky och Mickan. Var faktiskt ute och gick nästan en hel timme även fast Vicky klagade på oss hela promenaden om att hon skulle byta promenadvänner, för att vi var för oseriösa. ;) Efter denna långa promand tog vi iaf bilen till donken och åt glass :)


        


/Madde

2008-04-21 @ 22:30:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91