top3 -

Jävla öron...

Så har man äntligen fått reda på vad det är för fel på mina öron. Har haft ont väldigt länge nu så jag och mamma åkte till en privatläkare och fick reda på att jag har vätska i öronen + en väldigt svullen nästa och hals. Så nu går man på tabletter och receptbelagd nässpray! Men är faktist rätt glad över att äntligen ha fått reda på vad felet är,, Missade en lektion idag när jag var hos doktorn, men annars lyckades jag ta mig igenom resten av skoldagen trots sjukdom. Övningskörde med bilskolan efter att jag slutat och nu ligger jag i sängen. Ska väll försöka plugga lite franska snart och sen ut och åka lite bil med Madde. Dh börjar ikväll igen också :D /Mikaela
2008-04-15 @ 18:13:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91