top3 -

Jossans skiva ikväll -guldtema!

Vaknade för en stund sedan, sitter och äter glass och popcorn till frukost. Nyttiga jag, haha. Igårkväll blev det Alexandra och sen T. Var faktist rikigt kul och mycket folk. Kom hem vid typ halv fyra tror jag?

Ikväll blir det Josefinas studentskiva med guldtema. Ska bli riktigt kul men måste erkänna att man är lite småtärd efter denna helg. Det är iaf guldtema och det känns som om att jag kommer vara den absolut tråkigaste. Ska bara ha en svart vanlig tubtop klänning + guldsmycken. Äger ju inget annat i guld?

Och senså måste jag bara skriva om Vickys otroligt fina CV. Hon vill ta Eas plats denna blogg eftersom att Ea har blivit kickad! Viktoria  tror att hon kan tillföra mycket till denna blogg och det tror jag verkligen också på att hon skulle kunna göra. Så Madeleine, nu är det upp till dig... Mitt svar blir ja!

Ska du, jag och Vicky bli de nya top3? /Mickan
2008-04-27 @ 12:04:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: MARIA

Jaha där ser man, hade ingen aning om att du bloggade! det var länge sen :) !

2008-04-27 @ 12:15:20
URL:
http://morrison.blogg.se
Postat av: Patricia Klinteberg

Kika gärna in i min blogg och lämna några kommentarer :)

2008-04-27 @ 12:18:02
URL: http://PatriciaKlinteberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91