top3 -

SJUK?

Ligger i sängen och mår verkligen skitdåligt.. Lyckades iaf ta mig igenom skoldagen med två prov + lite shopping i stan med Jonas och Toffe, trots feber och huvudvärk! Var tvungen att dra in till stan för att hitta en klänning tills imorgonkväll, vilket jag inte gjorde.. Får se om jag orkar åka till jakan eller nått imorgon, annars får jag väl helt enkelt ta någonting gammalt? Idag hittade jag iaf en tröja och ett par skor. Somnade direkt när jag kom hem vid fyra och sov tills kl nio ikväll.. Ska väll försöka sova snart igen, mår verkligen inte bra. Hoppas verkligen att jag gör det imorgon bara, har körlektion på morgonen och sen på kvällen har Madde & Ea sin studentskiva!

/Sjuka Mickan
2008-04-11 @ 00:03:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91