top3 -

Söndag

Sitter här i mina guldkläder i väntan på josses studentskiva! :) Känns lite fel att gå på skiva på en söndagkväll och jag känner mig faktiskt så som man brukar göra på en söndagkväll. Trött och otaggad på en ny skola veckan. Dock ska skivan bli mycket trevlig men jag önskar att jag var lite piggare än vad jag är. Sen har jag också kemiprov imorgon, och jag har seriöst inte öppnat boken. Ifs är provet vid halv fyra imorgon, men jag känner på mig att jag inte kommer att hoppa upp ur sängen imorgon och vara jätte taggad på att plugga kemi, tyvärr. Aja, nu ska jag sluta tänka på det och tagga till lite istället :)

Angående Vickys önskemål om att vara med i bloggen är svaret; JA. Du är hjärtligt välkommen att börja blogga redan imorgon :) Dock kommer du att få en prövo vecko, då vi inte är nöjda med ditt bloggande efter en vecka kommer du inte att få fortsätta. Lycka till!

image226
:D
2008-04-27 @ 17:09:26 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha fulaste bilden! Hur full som helst vilket verkligen syns på den röda näsan! haha USCH

2008-04-28 @ 21:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91