top3 -

Teorin avklarad!

Ligger ute i solen och njuter :) Är sjukt glad, klarade teroiprovet idag så nu är det bara uppkörningen kvar då.. Skönt! Köpte ett linne efter att jag skrivit provet och sen drog jag ner med Sebbe, Karen, Junker och nån till ner till Ip. Där var det massa annat folk som spelade fotboll. Satt och solde en stund och nu kom jag precis hem.

Ikväll blir det Mikas studenskiva på Cafe Umbra och antingen förkrök hemma hos Tobbe eller hos David i Nacka. Får se vad det blir. Nu ska jag sola lite till och sen blir det kebab :D /Mikaela
2008-04-25 @ 15:30:21 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

CV, Det skulle toppa top3 bloggen!

Jag har då hört att ni sparkat ut Ea och är därför väldigt intresserad av hennes plats i den fantastiska bloggen. Jag tror att jag skulle kunna vara en stor resurs till er blogg då jag inte bara skriver om kläder eller vad jag gör under mina otroligt intressanta dagar då jag ligger i solen och håller på att spy för jag e så bakis. Jag skulle tillföra lite tankar och intressant läsning. Jag refererar till min blogg som dock har blivit inaktiv eftersom jag ägnat mig åt att läsa er istället.

Jag anser även att ni borde anställa mig som er tredje bloggare så ni slipper byta namn från top3 till top2, det är bara omständigt! Jag hoppas att ni tänker över detta och har i åtanke att jag skulle tillföra så mycket mer till bloggen! 

Mvh
Viktoria Gustafsson
Torias.blogg.se
Ni kan gärna höra av er via mail eller på min mobil om jag blivit antagen!

2008-04-26 @ 21:26:45
Postat av: Mikaela (bloggägare)

Kära Viktoria

Jag måste hålla med om att detta vore en superbra lösning! (Du får dock ett litet minus eftersom att du klankar ner på min skrivning).

Jag ser inga problem alls med att anställa dig, men eftersom att jag endast utgör 50 procent av denna blogg så förstår du säkert att den andra delägaren, Madeleine Karnik, måste svara. Så nu är det bara att gå och vänta på ett svar från henne :)

Mvh Mikaela Hallberg

2008-04-27 @ 11:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91