top3 -

Vår skiva!

Vår skiva vart verkligen över förväntningarna. Länge sedan jag hade så kul faktiskt. :) Alla var på bra humör och rikigt taggade. Ville inte riktigt att det skulle ta slut, men vid kvart i tre gick vi iaf till nattbussen för att åka hem!

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska söka till nästa termin, inte det lättaste måste jag säga. Känns som att jag sitter med en halv meter tjock hög med bara massa kataloger från olika skolor. Och jag har ingen aning om vad jag vill välja? Känns inte så bra

Ikväll blir det antligen centrum med Mickan eller så blir det bara att ta det lugnt, få se vad jag gör ;) Nu ska jag fortsätta kolla igenom katalogerna..

/Madde
2008-04-12 @ 16:21:46 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91